11.2.09

Høsetreff i Asplia. Del 1

Det var ikke lett å til dette, så nå prøver jeg på nytt. For det har gått med mange timer i dette arbeidet med å skrive og laste opp bilder.

TORSAG:
Det hele begynte en tosdags morgen 5 februar. Jeg var buden på Hønsetreff hos Fjellrosa i Trondheim. Men som den strikkeren jeg er måtte jeg jo ha noe å gjøre på bussen. Jeg har for en stund siden kjøpt inn garn Baby Silk, og så begynte jeg et skjerf etter eget hode og det kommer også til pulsvanter i samme mønster. Så så langt kom jeg på bussturen.


På Berkåk sto Fjellrosa og ventet og turen inn til huset hennes gikk fort. Det var det lunt og varmt og det spraket i vedovnen og lysene på bordet var tent. Så kos å komme inn.

Senere stekte hun n god pizza og litt godis kom frem på bordet. Og praten og strikkepinnene gikk varme til langt ut på natt.

Ingen kommentarer: