20.9.09

SKRYTE BILDER AV KATtENE VÅRES

Her kommer en liten skryte serie av våres herlige katter.



Dette er tatt inn i kattegården våres. Og det er Nora som dere ser først, og bak der er det May og Doffen.



Det er så sjeldent at jeg får et godt bilde av Nora. Hun er ikke lett å ta bilde av. Men dette ble vakkert.



Dette er en av vårs eldste katt. May heter hun og er 12 år gammel.



På dette bilde ser dere Doffen først, May ligger på gulvet og Perle står bak.



Lady er også 12 år gammel, og en helt herlig pus. Hun gir så mye kjærlighet tilbake.




Dette er en av de yngste jentene mine Cintzenta hun er nå 2 år gammel i slutten av denne måneden.


Nam, nam, jeg fant noe godt her og derfor sleiker jeg meg rundt munnen.

Dette var ikke alle kattene, for vi har 7 deilige kattepuser i huset.

4 kommentarer:

wigdis sa...

For noen praktfulle katter du har. Nora er noe av det peneste jeg har sett. Lubne og gode er de også alle ser det ut til. Det må være herlig å ha så mange katter.

marianne lundholm sa...

hej heidi, så söta dina katter är, o du stickar så fina saker, rosorne blev jättefina

Anonym sa...

Heisan!
Heldig du som har så mange nydelige puser.
Hilsen Pus på Hobbyboden.

kdoris sa...

For noen skjønne katter du har. Det er noen trivelige dyr. Savner min Poisen. Han ligner litt på din Doffen. Han måtte flytte pga. allergi