14.5.11

Flott gave!





I går fikk jeg et brev i postkassen, og inne i det lå det et par lekre øredobber og to maskemarkører.

Dette er laget av ei dame jeg ble kjent med da jeg var på Skogli helse og rehabilitering på Lillehammer.
Vi fant tonen over strikketøyet og hun med sine fantastiske smykker. For Liv-Hilde laget så mye lekkre smykker, at jeg måtte passe på øynene, så lommeboka ikke skulle tømmes fullstendig. For det ble noen smykker på meg :-))

Og her er bilde av øredobbene



Og dette er maskemarkørene.

Dette er jo noe hos som er litt "dopa" på garn. :-))

Er det noen av leserne som ønsker seg slike øredobber, de kan være kortere en mine, helt inntil osv. Akkurat slik du ønsker å ha de. De koseter kr. 50,- pluss porto. Selve øredobbene, altså stangen du trer inn i øre er nikkelfri!
maskemarkørene koster kr. 15.- pr stk, pluss porto.

Da kan du ta kontakt med meg - hj2n@hotmail.com, eller legge igjen en beskjed på bloggen min.

2 kommentarer:

Ann-Christin sa...

Hei på deg :) da fant jeg veien til bloggen din, og i dag fikk du en ny følger :) her var det koselig å være syns jeg..så kjekt med en gave i posten da, og øredobbene var utrolig fine :)

Håper du tar turen innom min blogg også, og jeg blir jo utrolig glad om du også blir følger av min blog ;) Hilsen kommer fra
Ann-Christin.

Anja sa...

Hejsa,
Hvor jeg da bare er vild med dine øreringe samt maskemarkører..
Sender lige en mail med en bestilling