11.2.09

Hønsetreff 6-8 februar høs Fjellrosa del 2





FREDAG:
Øverst på lista min sto det: GARNBUTIKK!!!
Og garnbutikk ble det. Vi reiste ut på et stort senter og der var det jo ikke bare garn, men masse annet. Vesken min ble forliten så jeg måtte betale ekstra for å med meg en veske til på bussen.
Men pytt, hvem bryr seg om kr. 49,- da det gjelder garn og litt annet.

Jeg har tatt bilde av garnet men ikke alt det andre. Bare se her.


Det ble sene kvelden føre vi kom hos hjem igjen og da disket Fjellrosa opp med deilig middag og som desert satte hun på en stor skål med div.søtsaker. Og da er ikke jeg vond å be.

Da vi hadde spist begynte jeg på en genser som jeg har kjøpt inne på Ravelry, og som heter Baby Cables and Big Ones Too. Den var jo på engelsk og det er ikke min sterke side, så jeg passet på mens jeg hadde Fjellrosa ved min side. Og her kan dere se hvor langt jeg er kommet.


Her viser jeg for og bakstykke siden de ikke er likt på begge sidene. Garnet er Alpakka Fashion. Et helt herlig garn å strikke av og ta på. Bløtt og deilig.

Ingen kommentarer: