11.2.09

Hønsetreff 6-8 februar høs Fjellrosa del 4

SØNDAG:
Søndag var det jo morsdag. Jeg fikk gratulasjoner fra mine barn pr telefon og Fjellrosa
hadde sine barn hjemme oss seg. De var hos sin far den helgen.

Vi spiste kaker og koste oss. Og for noen deilige unger Fjellrosa har. Må si jeg var en smule misunnelig der jeg satt, men så er det jo slik da at mine to gutter er jo blitt 26 og 19 år. Og er litt for store til å sitte på kneet til mammaen sin.

På kvelden koste vi oss som vanlig med en god film, potetgull og strikketøyet. Det ble sent den kvelden også.

Mandag var det bare å pakke sammen sakene mine og sette nesa hjem til Lørenskog.

Men alt i alt så var det et hyggelig besøk, selv om det var veldig mange som ikke kom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig blogg du har fått deg :)
(ønsker meg det jeg også) ;)kan vel bruke deg som læremester nå hi hi.savnet deg på snb men veiene våre møtes vel snart igjen.Kos deg med ny innkjøpt garn og kattepusene.Klemm`s fra bentesin

Anonym sa...

Så koselig start på ny blogg! :-)

Ha en fin vinterhelg!