14.4.09

Så er påsken over!

Ja, det er den, og jeg har da slitt meg igjennom hele påsken med sår hals, feber og ingen stemme.

Og så må jeg takke ALLE dere som har kommentert innlegget min nedenfor og ønsket meg god påske og god bedring. Tusen takk alle sammen!

I går var vi buden på bursdag og da hadde jeg ordentlig stemme for første gang siden 2 april.
Nå er det bare hoste og snørette nese som er igjen. Men er det er virus så er det det, og det kan kroppen bruke en stund på.

Skal ikke si at jeg har fått gjort så mye i påsken, men jeg har fått heklet to skjerf Noe Noa av Bente B

Dette skjerfet ble gitt bort som 11 års gave pluss penger. Skjerfet er laget av noe restegarn og pyntet med hvite hekle blomstere med div. perler inne i. Og så er det satt en rund, litt tung perle helt nederst. Klikk på bildet så blir det forstørret.



Og så laget jeg dette til meg sjøl. Også dette i restegarn, med heklede blomstrer og en medtall blomst som jeg har sydd fast mitt i hekleblomsten.


Og så har jeg glemt å fortelle om garnrøverkjøpet mitt føre påsken.

Jeg har lenge gått og drømt om strikkekjole til meg sjøl, men har hatt dårlig erfaring med noe garn som skulle være god og fint, men som oppførte seg dårlig og laget dårlig passform i det jeg hadde strikket.

Drømmen var å finne et garn som var så tynt at jeg kunne strikke det på strikkemaskinene og så at det vare blandingsgarn. Og KICK har 50% bomull og 50% akryl. Så da man får et nøste til kr.15,- er det jo ikke vanskelig å kjøpe. Så her har jeg til to kjoler. En blir da i den mørke fargen og med noe rosa i og den andre kjolen blir hvit. Mønsteret har jeg bare i hode ennå.

For jeg kom jo ut med garn for over kr.500,.- og bør da ha nok til to sommerkjoler.
Dette garnet fant jeg i en koselig butikk i Eidsvoll sentrum..

1 kommentar:

torill sa...

stilige, sommerslige skjerf :)