27.8.09

Da var jeg kommet hjem

Søndag 23 august kom vi hjem fra en deilig ferie i Hellas på en øy som heter Karpathos. I en liten by som het Pigadia.

Turen var flott, men byen var litt for upersonlig for meg. Den var jo ikke stor men litt rotete og søppelete.

Men her kommer et lite knippe bilder fra våres ferie.


Dette nurket kom hoppende opp i mitt fang en kveld hvor vi satt på balkongen og koste oss føre vi skulle ut og spise middag. Dere kan tro hun valgte rett familie. Vi elsker jo katter og nå lurer vi på om dette nurket viste det.

Er hun ikke deilig der hun krøller seg i fanget mitt???

Her kommer et knippe bilder av de strendene vi besøkte.



Stranden i Pigadia by.

Dette er Lefkos stranden, helt deilig og bare fin puddersand.


Her spiste vi den dagen. En liten deilig taverna med flott utsikt over det krystallklare vannet.


Her er vi på Amopi stranden, og den var minst like deilig som Lefkos. Og kortere å reise til.

Men se her for et gammelt transport middel vi fikk av en buss den ene dagen vi reiste til Amopi. Da var jeg så redd at jeg holdt meg godt fast. Han måtte tom dobbelt kløtsje for å få den i gir. Bra vi kom levende frem tenkte jeg .


Bussen uten på, en Volvo fra 196?


Bussen inne i!

Og arbeidsledig var jeg ikke, skjørtet jeg strikket på var med på de fleste steder. Tog på stranden, men det ble noe griseri, så det gjør jeg ikke mer.

Ingen kommentarer: