20.9.09

BLOMSTER GAVE FRA MIN MOR

På fredag 18.09., var jeg ute og handlet med min mamma på 86 år. Hun blir jo så lykkelig over å komme seg ut en tur og få handle litt mat og se på annet sortemang.

Vi gikk forbi en butikk med noen aldeles nydelige roser, og det kommenterte jeg. Og jeg kom da også hjem med 20 roser som mamma kjøpte til meg.

Men på lørdagen var det et trist syn som møtte meg. Mange av rosene hang med hode, og jeg kjente at jeg ble trist. Men løsningen ble jo da og klippe de av og legge de i en bolle, og resten står da flott i en annen vase.

Bare se her hvor vakre de er.




Her er de som jeg klippet av og la i en bolle.

1 kommentar:

reSIRIkulert sa...

Heisan!
Du har en koselig blogg med mange fine prosjekter. Jeg likte rosene, nydelige farger, og det er kjekt å 'forlenge' levetiden når de begynner å henge med hodet. Da var det smart det du gjorde :)
Ønsker deg en fin start på uka1
Siri