16.11.09

Jo da, det er liv her hos meg også!

Fy som tiden har flytt i fra meg. Og jeg har mange unnskyldninger for å ikke ha skrevet noe i det siste.

Men jeg skal love dere at det tar tid å alle ting på plass etter en begravelse. Siden jeg bor i samme hus som mine kjære svigerforeldere faller mye på meg. Noe som jeg gjære hjelper til med.

Og så har jeg sjøl ikke vært i helt form etter begravelsen heller. Helsa mi har skrantet litt og legen som jeg går hos var litt for tvilet og har i den anledningen sendt meg hit og dit og samtidig har hun skiftet medisiner på meg.

Noe som kroppen min bruker lang tid på seg til å venne seg til,. For jeg har en enzym feil som gjør at kroppen min ikke nyttegjør seg like godt av medisiner bestandig. Man kan kanskje kalle det en slag bivirkning. Nok om det.

Litt har jeg fått gjort innen strikke fronten. Litt julegaver hvor bilder kommer litt senere. Kjøpt meg noen nye bøker og blader.
Men det meste spennende er vel at jeg har kjøpt garn og mønster til ny kjole hos Villepinner.
Lucca kjolen har jeg kjøpt og garnet som hører til. Og garnet er da hvit.

Og så har jeg klaget noe skikkelig til Tele2, for her hos meg er linjen noe herk. Den bare detter ut hele tiden og da kan dere jo tenke hvordan Ip telefonene blir.

Jeg får kanskje klage litt mer til Tele2 så jeg kan billig en mnd til. Har klaget nemlig og fikk en mnd. gratis Internett i håp om at den skulle bli bedre.

Skriver litt i morgen også jeg slik at det kan komme noen bilder og sider som jeg kan vise frem til dere.

Ja, da jeg lover på to og ære.

Ingen kommentarer: