16.11.09

Jeg lovet jo at jeg skulle komme med noen bilder av det jeg har gjort og hva jeg holder på med.

Julegavenen sikrer jeg meg på denne måten at jeg ikke skriver hvem det er til, for det er jo ingen som hvet at jeg strikker til dem.

Så her kommer et lite knippe med julegaver som er ferdige.



Lårkort strikkeskjørt med tilbehør av leggiser, og pulsvanter.

Pulsvante i samme garnet.


Leggiser, som er videre nedrest slik at de ligger over skoen. Alt er strikket i FAERYTALE 100 % alpakka fra Du store alpakka.

Men desverre så lyver fargen på kameraet noe helt for ferdelig. For den er mer rosa en rød.

Tøffelcape som jeg fant hos Fru Johansen. Hos meg er den strikket i Alpakka Fashion fra Schachenmayer. Og knappen fant jeg i min knappeboks.

Min egen jakke har jeg lagt på is så lenge. Julegavene kommer først.

1 kommentar:

Cino sa...

Så masse fint du lager! Supre julegaver!