16.11.09

Postmannen kom til meg i dag.

Med deilig garn fra Villepinner.

Der lå mønsteret på lucca kjolen og det aldeles nydelig garn, som også heter lucca 100% super soft merinoull.
Det er definitivtet garn jeg kommer til å glede meg til å strikke med. Er det like mykt å strikke med som å ta på. Så må det jo også bli noe helt herlig å ha på.



Og så var det med en liten ekstra ting til meg. Jeg hadde glemt å trekke fra de 10 % som villepinner hadde på tilbud. Men i tillegg fikkjeg dette nøste med noe deilig garn som heter Kauni.


Der er et nøste på 100 gram og pinner nr. 3. Så er det noen som har en idé om hva jeg kan bruke garnet til. Så kom med forslag.

3 kommentarer:

Fjellrosa sa...

ser kjempeflott ut!! Garnet og kjolen og kanui er lekkert!!!!! Tøffelcapen og ble veldig fiin!!! Håper og treffes snart..her har det gptt i ett kjør ..ja du vet

Fjellrosa sa...

award til deg på bloggen min snuppa

Hallingdama sa...

Jeg har også ett nøste og jeg har tenkt sjal av det.