25.1.11

Jeg strikker, selv om det ikke ser slik ut

Og her er noe av det jeg holder på med.

Min søsters yngste datter skal bli mamma i april, og så der har jeg begynt på et prinseteppe til henne. Og det strikker jeg i deilig baby garn fra Drops, baby merino.


Normalt sett har jeg bare en ting på pinnene, men denne gangen har jeg ikke det, så nå må jeg ha disiplin.

For ut av noen av pengene jeg fikk i bursdagsgave (kremt alle pengen jeg fikk) har jeg kjøpt garn. Og denne gangen har jeg kjøpt fra RASMILLA og da i luksusgarn. Jeg har kjøpt mønster til Amaya, er blevet voksen. Men har strikket den litt annerledes, for jeg har tatt den inn i livet og kommer til å strikke lange ermer.

Og for at garnet og alle dubledattene ikke skal flyte utover alt, har jeg en liten kurv som det ferdige tingene ligger i og garn bla.

Men så for denne lille kurven blir tom, kommer det nye beboere i kurven. Og mannen og jeg ler oss fillette da katten prøver så godt de kan for å få plass i kurven. Viser til innlegget nedenfor.

Som dere ser er ikke kurven stor.

Ingen kommentarer: