25.1.11

Noen sene bilder av burdagsgaver

Jeg fylte 50 år 10 desember. Og hadde et lite selskap her hjemme for de aller nærmeste.

Jeg fikk mye fint og noe har jeg ikke tatt bilde av, men det var 3 ting jeg synnes dere måtte få se.

Dette sengeteppe her har min søster heklet, det er en stund siden jeg sto og roste hennes eget og nå har jeg et flott sengeteppe til sengen min også.
Bare se her:



Av Fjellrosa fikk jeg garn og oppskrift. For hun viste at jeg ønsket meg en slik tunika som er strikket i dette oppskrifthefte fra Rhama Thermal Wolle.



Men nå har jeg strikket den to ganger og innser at jeg ikke kan ha den fasongen, for om jeg ikke har såååååå stoooooor mage, så behøver jeg ikke å se gravid ut.
Så for tiden er den lagt på hyllen, for jeg må sette meg ned og regne om og strikke den litt annerledes, slik at det blir empire snitt på den.
Men gaven er like flott for det, bare meg som ikke passer inn i gaven. :-))



Av en annen venninne av meg fikk jeg denne flotte nålen som jeg kan bruke på sjal og masse annet.

Ingen kommentarer: