6.9.09

En nydelig dag i hagen.

I dag har det vært en deilig og vakker høstdag. Solen har vist seg på himmelen og jeg har kost meg i hagen med litt hagearbeide.
Som forøvrig har vært veldig dårlig i år siden det nesten bare har vært dårlig vær.

Tenkte jeg skulle vise dere noen av mine vakkre blomstrer som fortsatt er flotte.

Denne potten har jeg foran inngangsdøren. Og det som er så flott, er at den har vært vakker i hele sommer til tross for at værgudene har blåst og regnet. Men kan det komme av at de tre søte kattene passer godt på???

Solhatt er en av mine mange vakre blomster i hagen og dette er også den som har overvintret lengst hos meg. Har prøvd med flere andre typer og farger. Men nei, de dukker ganske ført, desverre.

Roser er desidert min største favoritt i hagen. i år var det bare to roser som kom igjen. og de lukter aldeles nydelig begge to.
Dette er en blomst som jeg sikkert har kjøpt selv, men ikke kan huske navnet på. De er vakre og er det noen som vet hva disse heter, blir jeg glad for et svar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Det ligner duehoved.
mvh, Vips, Webstrikker