23.1.11

Nye bøker og blader!

I disse ukene som har godt har jeg kjøpt meg litt blader og bøker. Det har vært en trøst i hverdagen da jeg ikke har orket å gjøre noen ting.
Pga av at jeg ikke vet når jeg blir sjuk noe ganger. Men nå har jeg vært sammenhengende dårlig siden bursdagen min i medio desember. Har jo hatt noe dager hvor jeg har klart å komme meg ut, men de fleste dagene har jeg ligget i senge eller sofaen.

Har et godt bilde her av meg og Doffen. Som forøvrig elsker å ligge å slappe av på fanget til mamma.
Bilde passer bra til den tøffe tiden jeg har vært i.

Men det var jo ikke Doffen og meg jeg egentlig skulle vise. Her kommer noen av bøkene og bladene jeg har kjøpt.


Dette er en bok jeg lenge har ønsket meg til strikkemaskinene min. Nå er den endelig i min eie og jeg skal kose meg med boken og lære meg litt nytt og komme i gang igjen med å strikke mer på strikkemaskinen.

Er er noe av det som er å lese om i boken.



Noe har jeg kjøpt og noe er brukt som jeg både har kjøpt og fått! Deilig å ha å lese i og få inspirasjon i fra.


Denne boken har jeg også hatt på ønskelisten min. Dette var bare helt enkelt skjørt, men da boken kom var det mer som kom på listen over ønsker. Bare se på bilde under.

Ingen kommentarer: